Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2012-01-18 11:49:04 i Allmänt

Idag jobbar jag på kontoret. Det var ett tag sedan nu, innan jul!
Det är lätt bästa jobbet, jag har ett helt eget rum där jag kan spela hur
hög musik jag vill. Sedan känns det rätt så lyxigt att ha sitt eget rum.


Hihi. Gratis varm choklad också.


I eftermiddag har jag och Linda möte på Kulturmagasinet om en
ny Second hand kväll som vi ska ha i Februari. Det kommer blir grymt.
Att jobba är mitt liv känns det som ibland.
Tur att man har lite olika så det aldrig blir långtråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela