Nelly Bokestig Engberg

på min önskelista

Publicerad 2012-01-16 14:55:21 i

Nu fyller jag 20 år om 6 dagar. 6 dagar!!!
Pappa ringde nyss och frågade vad jag önskade mig och
jag började fnissa som ett litet barn.

Blir verkligen irriterad på mig själv över att jag är som är bebis
så fort jag blir glad eller förväntansfull över något.
Börjar klappa händerna och smilar på världens leende och klunkskrattar typ.
Det är inte helt ovanligt att jag hoppar samtdigt heller.

Antar att vissa ser det som charmligt. Är ju inte svår att göra glad liksom.
IALLAFALL. Vad jag tänkte komma till. Så har jag gjort en önskelista. Såklart.
På den här listan finns bland annat en fotölj eller en schäslong och ett stilrent kakfat.




Vi behöver verkligen fler sittplatser i vardagsrummet och jag vill bara ha något enkelt
som passar till allt. Något som jag kan använda i kommande lägenheter också.




Jag har ju mina armband på mitt nuvarande kakfat så jag behöver absolut ett till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela