Nelly Bokestig Engberg

prioriteringar

Publicerad 2012-01-14 22:03:36 i Allmänt

Hehe. Måste skratta åt mig själv ibland.
Jag är så tjejig som man bara kan vara.

Idag så dog min dator. Hårddisken ska Hej Då
och tackade för sig. Ja. Trevligt tänkte jag.
Jag bad Johannes att gå ut så jag kunde skrika
och stampa ifred.
Det behövdes dock inte för av någon anledning
så är jag inte så arg som jag borde vara?
Det blev mer ett "jahapp" än ett utbrott utan
dess like.

Då kom jag att tänka på hur jag reagerade
på Gatufesten för något år sedan då min klänning
fastnade i ett staket och gick sönder.
Då var min värld verkligen över. Jag skrek,
jag grät, jag slog saker och kastade telefonen
i väggen när jag kom hem.
För en klänning som kostade c 400kr.

När min dator kraschar så får den ett "Jahapp".

Vad säger det här om mig egentligen? Vem gjorde mig såhär dum-i-huvudet? Mamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela