Nelly Bokestig Engberg

this is the way that we love

Publicerad 2012-01-10 13:06:43 i Allmänt

Det är lite dåligt bloggande nu ifrån min sida
men jag har ingenting att skriva om?

Just nu så håller vi på att fixa med allt här
hemma. Så nu är vi sambos på riktigt! Igen.

Jag har sökt in på Komxux också.
Så förhoppningsvis börjar jag i Februari.

Igår så var jag i stallet 3 timmar och tränade
Macke tills vi var helt slut båda två.
Jag loncherade (stavning?) för första gången
vilket var jättekul men vilket jäkla jobb alltså.
Vi övade tills han följde varje litet steg jag tog.
Haha. Så kul.

Imorgon så ska jag tvätta och besikta bilen,
efter det så är det jobb i 5 dagar som gäller.

Ja, så kul var mitt liv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela