Nelly Bokestig Engberg

torsdag - sundsvall

Publicerad 2012-01-05 11:51:05 i Allmänt

Fick en total depression när jag vaknade
upp imorse och tittade ut genom fönstret.
Snö. Så jävla mycket snö.

I Stockholm var det helt bar mark och asfalt
precis överallt. Det var inte ens snö i ett lite dike.
Funderar över vad jag ska ta på mig nu.
Kan ju inte ha det jag hade planerat från början.
Åååh, vilken jävla ångest. Vill dö. Eller näe,
men ni fattar grejen.

Ska träffa Linda och käka lunch om en timme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela