Nelly Bokestig Engberg

vaknade av regnets smatter

Publicerad 2012-07-30 10:27:42 i

 
Idag fick jag vakna av ljuder från regndroppar som smattrade mot taket.
Tro det eller ej men jag njöt faktiskt.

Ligger i stugan och drar mig innan jag kliver på ett 9h pass till.
Det sista passet av 6. Sen får jag vara ledig i 3 dagar.
Saknar min pojkvän och att få umgås med mina vänner. Har gått in i en 
Campingbubbla här ute och har knappt någon kontakt alls med omvärlden. 

Konstigt nog känner jag att jag inte riktigt vill åka hem riktigt än, det är skönt att leva i en bubbla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela