Nelly Bokestig Engberg

blond

Publicerad 2012-06-05 11:58:51 i Allmänt

1. Är numera tillbaka i mitt forna jag, blondin.
2. Tjejer ska inte ha keps, nu måste jag dock låna Johannes om jag
ska se skrämen för jag blir bländad av solen som lyser in.

Johannes väckte mig imorse och sa att vi skulle gå och handla frukost
så vi gick och köpte färskt bröd och alla tillbehör och hade en dunderfrulle här hemma.
Så himla mysigt! På en tisdag sådär. 
Köpte nya promenadskor igår så jag ska faktiskt ta en powerwalk snart
nu när solen passade på att smyga fram igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela