Nelly Bokestig Engberg

gårdagen

Publicerad 2012-06-05 12:20:42 i Bilder på mig & vänner

Började dagen med att göra slingor hos Mia.

Mötte upp Cassandra på stan och hittade nya grymma shorts på Stadium
som jag var tvungen att ta med mig hem. 

Sen åkte vi på DollarStore och fyllde lite påsar.

Jag gjorde foliéslingor på Cassi när vi kom hem.
Jävlar vad snygg hon blev! Kolla in reslutatet på Cassistewart.blogg.se

På kvällen så var jag i stallet, hos mamma och bara myste och busade med J ♥
Precis såhär ska måndagar vara. Vänner, kärlek & familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela