Nelly Bokestig Engberg

happy ever afther

Publicerad 2012-06-17 19:10:00 i Bilder på mig & vänner

För mig handlar det om att hitta någon som får mig att känna.
Någon som får mig att känna så starkt att andra människor kan känna mina känslor
bara de är i samma rum som mig. Glädje, lycka, ilska, sorg. 

Han kan få mig gladare än någon annan.
Han kan få mig lyckligare än någon annan.
Ingen annan kan få mig att skratta högre.
Jag blir aldrig så arg som när han gör mig arg.
Jag blir aldrig så ledsen som när han gör mig ledsen.

Det är när det här pirret i magen försvinner och blir till riktiga
känslor som du vet att du är riktigt kär.

Bara han kan få mig att älska så stark som jag gör nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela