Nelly Bokestig Engberg

långhelg

Publicerad 2012-06-11 23:45:39 i Bilder på mig & vänner

Tycker alltid att det är så svårt att börja ett inlägg.
Ska jag säga Hej eller bara skriva direkt?

Jag har som sagt haft fullt upp hela helgen och idag också.
Har jobbat/ridit/slingat Cassandras hår/tvättat/städat. Idag alltså.
Som alltid så säger en bild mer än tusen ord så jag låter det mesta tala för sig själv!

Torsdag kväll - Var chafför åt dessa ovan på kvällen och var bl.a med och klädde Dannes flak.
Okej, jag såg med. Men det var mysigt att se då jag inte gjorde det med min klass!

Fredag dag - Jobbade och hade det slitsamt på dagiset...

Fredag kväll - på kvällen var det studentmottagning hos Danne!
Linda & Danne var mer än taggade.

Linda & Jag ute i Töva

Hade min älskade blus ifrån Rut.Mfl!

Jag & Linda var romantiska och åt ifrån samma tallrik. Sjukt god tårta, btw. 

Kom på pojkvännen i säng med en annan...



Lördag dag - Examen firande för Johannes bror.



Lördag kväll - Spontanutgång med Elin!

Shotade tequlia, skulle jag förstå hur man laddar upp videos här hade jag gjort det...

Finn ett fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela