Nelly Bokestig Engberg

ljusa dagar & ljusa nätter

Publicerad 2012-06-21 22:47:05 i Bilder på mig & vänner

I väntan på min nya design så blir bloggningen lite halvdan
men jag antar och hoppas att alla är ute och ta vara på det här 
underbara vädret istället för att sitta vid datorn! 

Det här har jag roat mig med sen sist! 
 
Varit på Norra berget med dagiset och kikat på djuren.

 
Varit väldigt färgglad.

 
Solat uppe i Sidsjön med Cassi, Johannes & Joel.

 
Fixat blommor till kransen inför Midsommar & bara tokälskat min pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela