Nelly Bokestig Engberg

semester

Publicerad 2012-06-18 23:22:31 i Bilder på mig & vänner

Min första semesterdag är här och den har varit helt fantastisk.
Sol, värme, vänner, lunch i solen, ST, ridning, kusiner & jordgubbar.


Glad tjej över att ha semester!


.
Cassi, Martina & Dessan.

Lunchade vid Ån och blev intervjuad och fotad av ST.

Tog en halvdan outfit bild när vi var med Dessan och kollade på crosskläder...

Sen tog jag med mina kusiner upp till stallet - Dom fick låna skrotkläder av mig.
Isak var nöjd över sin "Hansson" tröja. Eller. Ja.


Sen gav jag dem ett grymt ridpass och de var så duktiga ♥
Började att gå brevid men sen släppte de och de kunde helt själva.
Macke var som vanligt världens snällaste och goaste så det
var inte ett problem någonstans. Kunde självklart inte låta blir att hoppa upp på ryggen själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela