Nelly Bokestig Engberg

söndag

Publicerad 2012-06-03 10:44:49 i Allmänt

God morgon!

Jag sitter och äter frukost med Johannes och kollar på tv.
Idag så jobbar jag min sista söndag på Videoteket.
Känns lite sorligt måste jag säga men så himla skönt på
samma gång!
Den här helgen har jag jobbar fre/lör/sön. Ni kan inte förstå
hur underbar det ska bli att få vara ledig på helgerna?!
Jag kan gå ut när jag vill med mina kompisar? Magiskt. Magiskt.

Efter jobbet så vi köpa thaimat på CherryWoken och ha lite
söndagsmys innan Johannes börjar jobba natten. Alltid klart att
hans jobbpass börjar när mina slutar... Livet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela