Nelly Bokestig Engberg

söndagsångesten

Publicerad 2012-06-10 18:39:19 i Allmänt

Gud vilka dagar. Torsdag, fredag & lördag
har varit sjukt intensiva och det har hänt mycket.
Träffat många människor och hunnit med en hel del.

Idag tar jag tag i den klassiska söndagsångeten
och ligger i soffan med BB2006 och bara tänker.
Tänker, tänker, tänker. Farsinerande hur så många
tankar kan få plats i ett så litet huvud.
Analyserar mig själv och andra i min närhet. 

Tror att jag ska gå ut på en promenad för att rensa
ut tankarna en del. Vet egentligen inte ens vad jag tänker på?
Söndagsångest som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela