Nelly Bokestig Engberg

studentfix

Publicerad 2012-06-06 15:00:38 i Allmänt

Åh herregud vad det är att ordna inför studenten nu.

Imorse kom Linn hit med panik och lånade skor för hon hade inga
inför imorgon.
Därefter har jag och Johannes städat hela lägenheten från topp till tå.

Jag ska hem till Pappa snart och fixa inför Bisses studentmottagning imorgon.
Ikväll ska jag hem till Linn och hjälpa henne att baka inför hennes mottagning.

Imorgon ska jag jobba till 14.30 och sen direkt till Hedbergska där dom går ut 15.00.
Efter det måste jag på bolaget och handla till Bisses mottagning mm.
Sen börjar Bisses mottagning 17.00 och efter det ska jag till Linn och sist Linda. Gah. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela