Nelly Bokestig Engberg

svar

Publicerad 2012-06-07 23:10:31 i Allmänt

Till dig som undrade. Du ska aldrig betala mer än 20 TND
för ett par converse, vilket är ungefär 90kr.

Oftast så säljs dom för runt 200 kr men jag är väldigt duktig
på att pruta så jag fick ner priser rejält. Så säger dom 45 TND
kan du bara skratta dom i ansiktet! 

Bästa prutningstipset är att ge ett bud, godtar dom inte det så
säger du bara "sorry" och så går du. Då springer dom efter och
låter dig handla skorna för det pris du vill ha :)

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-06-09 00:37:16

Tack :) va gulligt av dig att svara!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela