Nelly Bokestig Engberg

torsdagen

Publicerad 2012-06-09 17:25:15 i Bilder på mig & vänner

I torsdags var det som sagt student och studentmottagning.
Både Bisse, Linn & Linda tog studenten så jag hade fullt upp med att
hinna med 3 mottagningar på samma dag men det gick även om de sista två blev ytterst korta. 

Hade så himla roligt hemma hos pappa på Bisses mottagning.
Tog med mig Cassandra också som fick äran att grilla middagen.
Näe. Det här var en helt fantastiskt dag alltså! Ska lägga upp mer bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela