Nelly Bokestig Engberg

veckan som gått

Publicerad 2012-06-17 10:57:29 i Bilder på mig & vänner

Aldrig bloggat såhär dåligt någonsin tror jag.
Men jag har verkligen haft fullt upp den här veckan.
Vi tar en resumé om vad som hänt så tar vi nya tag efteråt!

Dessan & Cassandra.
I onsdags var jag på O'learys med brudarna och käkade.

Martina & Jag.

Avslutade med lite drinkar på uteserveringen.



Torsdag kväll - Jag & Johannes gick runt sidsjön och fiskade. 

Min fina ♥

Fredag - Lunch på Spelevinkeln!

Efterrätt.

Fredag kväll - Fotboll hos Elin.

Popcorn, grönsaksdipp, jordgubbar, choklad, chips, folköl & cocacola. 

Lördag - Tog med mig Linda på IKEA för att handla soffbord och tvbänk.

Så jävla nöjd tjej. (För att vi orkade lasta själva dvs.)

Sen åt vi glass, en jordgubb och en choklad var såklart.

På kvällen så lagade jag och hjärtat godmiddag, sen åkte jag upp till Stallet
och red i 1,5 timme och sist så avslutade vi dagen med grädde & jordgubbar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela