Nelly Bokestig Engberg

arg tjej

Publicerad 2012-03-28 07:28:22 i Allmänt

Utbrottet som jag nästan hade för ungefär 20 minuter sedan...

Skulle göra frukost, en riktig frukost med te, mackor, flingor
och mjök. Ja ni fattar. Eftersom att jag ska jobba 8-16.30 idag
så behöver jag det.

Då finns det 3 droppar mjölk kvar?!?!?!
Vi storhandlade i måndagskväll?! Var såhäääääär nära
att hoppa i sängen för att väcka Johannes och berätta för
honom hur jävla arg jag var men höll mig.

Ska istället handla mjölk efter jobbet, 2 stycken och
skriva Nelly på en och Johannes på en. Tänker aldrig mer
drabbas av att han blandar Oboy i ett fullt glas men
bara dricker halva, eller gör gröt och äter två tuggor.

God morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela