Nelly Bokestig Engberg

humbelehumbele

Publicerad 2012-03-27 18:14:06 i Allmänt

Tycker att bloggar borde uppdatera sig själva.
Typ skriva ut tankarna och publicera så man slipper själv.

Igår så var vi som sagt i Bergsjö och hälsade på
lilla Dewin. Är fortfarande hög på bebisdoft.
När jag kom hem så åkte jag och Johannes ut på
IKEA och åt middag. Gick lite på Birsta och handlade
ett par jobbskor till Jojjingen.

Det är ju något speciellt att gå hand i hand och
shoppa med en pojkvän. Stanna och pussas på
en parkering eller när man provsitter i en soffa.
Blir alltid extra kär när vi gör det. Johannes brukar
alltid ta med mig ut när jag är sur också, haha.
Han vet att det hjälper.



Birsta hösten 2009.
Alltså mitt hår? VARFÖR klippte jag av mig det???
Btw, 2009? Då var man ju så jäävla stor. 17 bast. Hahaha.


Idag då. Dagis 07.30-16.30, Videoteket 17.00-22.00
Känns det som om att jag hade tid över till annat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela