Nelly Bokestig Engberg

semester

Publicerad 2012-03-29 14:58:37 i Allmänt

Fick besked idag om vad jag ska få tillbaka på skatten.
Jag dör. Jag dör. Jag dör. Jag dör. Jag dör. Jag dör.

Jag ska ta semester heeela Juli månad!
Fatta att jag kan ta ut en semester? Omg.


Jag ska äta glass på torget, äta jordgubbar vid ån, ligga på tranviken,
gå kvällspromenader och ta kvällsdopp i sidsjön, gå ut i fina sommarklänningar,
grilla i massor, spela kubb, då det regnar ska jag bara ligga hemma och läsa en bok,
vara i Åsele på Åsele Marknad och i stugan, framförallt så ska jag umgås.
Umgås med mina underbara vänner som jag aldrig har tid för längre.

Det här ska bli världens bästa sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela