Nelly Bokestig Engberg

tänker aldrig förlåta mig själv

Publicerad 2012-03-29 18:43:07 i


Tänker aldrig förlåta mig själv för min shoppingdetox.
Dessa kom in igår och jag var såhääär nära på att klicka hem dem.
Alla har ju dom svarta redan men svart är inte riktigt jag.

Hur som haver så höll jag mig och när jag går in på Nelly.com idag så är dom slut.
Jag tänker aldrig förlåta mig själv för det här. Aldrig någonsin.
Om jag ser en brudjävel på stan med de här i Sundsvall så kommer jag behöva gå fram
och slå henne. Min ilska just nu alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela