Nelly Bokestig Engberg

tisdag

Publicerad 2012-03-20 21:31:43 i Allmänt

Jobbar som sagt 07-22.00 idag. Härligt.

Tänkte iallafall berätta vad som gjorde min dag
förutom mina små pluttisar på dagis som jag är
helt kär i. Vill ta med dem hem över helgen allihopa!

Det finns en tjej som är jättekräsen på mat.
Hon äter verkligen inte vad som helst, bara grönsaker.
Men, idag så fick jag laga maten. Till 30 pers vill jag
tillägga.
Jag gjorde strimlade kycklingfilér blandat med
creamfraisé, lök, rödlök, vitlök, soja och massa kryddor
med ris till. Så äter den här lilla tjejen som en häst.
2 hela portioner och det har nästan aldrig hänt förut.

Tänk att en sån liten grej kan göra en så lycklig. Åh ♥

Nu gör jag sista halvtimmen på Videoteket och sen ska
jag hem och soooova. Är ledig imorgon. U.n.d.e.r.b.a.r.t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela