Nelly Bokestig Engberg

tisdag

Publicerad 2012-03-13 19:18:20 i Allmänt

Blev så lycklig idag när jag kom på dagiset,
har saknar de små liven så himla mycket!
Kramade och pussade på nästan allihopa.

Står på Videoteket nu och äter godis... Till middag.
Måste börja se över mina matvanor nu innan Tunisien.

Vi ska göra en asrolig grej vi i personalen på dagiset.
Vi ska ha "Halv 8 hos mig" hos varandra.
Så alla ska få komma till alla och bli bjudna på 3rätters
och så ska vi rösta och lägga rösterna i ett kuvert
och sen på sista middag (den äter vi ute) så kollar vi
vem som vunnit. Hur roligt?!

Älskar att jobba med så underbara människor.
Första middagen är på måndag hos Carola, spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela