Nelly Bokestig Engberg

crybaby

Publicerad 2012-05-29 09:41:16 i Allmänt

Alltså. Gud. Hur känslig är man egentligen på en skala?
Igår så dog min guldfisk. Jag började gråta.
Sen så kopplade jag det till min förra hund och min vän
som gav mig dem som jag inte alls vet vad som hände med
och började gråta ännu mer. 

Tänk att en guldfisk kan väcka så mycket känslor i en?

Nåväl. Hade i övrigt en väldigt bra eftermiddag och kväll.
Red ut i kvällsolen med Macke och sen kom Johannes hem
med Chips/Dipp/Ostkrokar och dricka. Svullokväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela