Nelly Bokestig Engberg

fredag

Publicerad 2012-05-04 10:51:28 i Allmänt

Shit vad tiden går snabbt. Det hade kunnat vara onsdag idag i min värld.
Just nu sitter jag med papper i näsan och förhindrar närblod att droppa över datorn.
Ska duscha och städa undan lite här hemma innan Johannes kommer hem igen.
Han slutade redan kl 12 idag så vi har hela 5 timmar att umgås innan jag börjar på mitt pass.
Härligt att behöva planera med pojkvännen.
Hade självklart köpt Johannes favorittårta när han fyllde år ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela