Nelly Bokestig Engberg

lördag

Publicerad 2012-05-05 12:05:30 i Allmänt

Skulle vilja säga god morgon och prata om att jag jobbar till 17.00 och att
jag sen ska åka upp till stallet för att rida Macke och att jag efter det ska
möta upp mina vänner för att dricka lite alkohol och ha en trevlig kväll.

Men så är det inte. För jag är fortfarande dålig från igår och ligger i soffan
och tittar på gamla avsnitt av Top Model Sverige. Ätit upp det som var kvar
i en gammal nutella burk och druckit lite te. Sjukdagar suger.
Hade njutit liet grann och Johannes eller mamma varit hemma och tagit hand
om mig men nu jobbar båda två. What the fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela