Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2012-05-28 09:46:10 i Allmänt

Säg hej idag istället för God morgon för jag är sur.

Jag har precis duschat och ska snart iväg på dagiset
för ännu en jobbdag. Är lite sur på min b-friend som
tror att jag är helt handikappad när det gäller att grilla
kött. Och självklart måste han dra upp detta 8 på morgonen.
Seriöst, varför tror killar att dom kan grilla när dom inte
kan laga någon annan mat? Är det extra manligt eller vad då?

Börja aldrig diskutera med mig innan jag fått ätit frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela