Nelly Bokestig Engberg

min dag

Publicerad 2012-05-26 12:04:28 i Allmänt

Vaknade upp bakis och jävlig. Var tvungen att skjutsa
Johannes till jobbet så jag stapplade ut i gårdagens
byxdress utan underkläder och flipflops.
Spydde på gården när jag kom hem men nu mår jag bra!

Som ni kanske förstår så blev det en spontanutgång igår med Linn.
Vill ni veta vad jag drack? En öl, en shot, en drink och en cider.
Det stora frågan är hur jag lyckades bli så full på detta? 

Wellwell, nog om detta.

Nu ska jag dö lite i soffan och sen ska jag upp till stallet
och rida. Efter det vankas det grillning i Haga och därefter
födelsedagsfest hos Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela