Nelly Bokestig Engberg

min lördag

Publicerad 2012-05-28 01:11:47 i Bilder på mig & vänner

Var och red barbacka på dagen i bara shorts och linne i solen. Stort plus.

Var på grillning hos Elin och massa andra människor och åt sinnessjuk god mat.


Åkte sedan vidare till Lindas 20årsfest. Det började med paketöppning!


Sen så försökte vi posa och vara snygga. Det här ska man göra före MintuShots på 50%.
Lär er av det.

Sen blev det fest.

Sen sjöng Marcus en låt till Linda som han hade skrivit och jag dog.


Sen åkte vi buss till Busbacken och drack upp det sista.
Trodde fortfarande att vi var snygga.

Sen gick vi på All Star och firade att Loreen VANN! Jag och Elvira dog. Kibe dog på oss.
Efter det lyckades jag komma in på Oscar med min tatuering ifrån Cypern. Ägt.
Var med grillmänniskorna där och dansade och hängde.

Avslutade kvällen med att möta upp Johannes och äta kebab.

Och på vägen hem stannade vi och kollade på soluppgången tillsammans och pussades 
mitt på gratan sådär romantiskt perfekt som bara en äkta kyss kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela