Nelly Bokestig Engberg

min torsdag

Publicerad 2012-05-31 17:25:50 i Allmänt

Klockan 11 idag så ringde mamma och väckte mig.
Helt överlycklig över att inte vakna upp bakis trippade
jag ner och blev bjuden på frukost.

Hjälpte henne att sanera min brors rum och fixa lite
inför studenten nästa vecka.
Gick sedan upp till mig och städade upp gårdagens fest
så nu är det ett minne blott.

Mötte upp Martina på stan en snabbis och hjälpte henne
med lite sommarshopping. Gick igenom gårkvällen och
konstaterade att vi båda hade fruktansvärt ont i nacken?

Wellwell. Gick hem och åt mat, pratade lite med Johannes
och nu står jag på jobbet och slutar inte förrän 22.00 ikväll.

Så. Interssant. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela