Nelly Bokestig Engberg

new yorker

Publicerad 2012-05-02 09:36:02 i Shopping

Jag är helt kär i New Yorker. Var lite besviken första gången jag var in där
men nu är jag helt överkycklig. Speciellt då bästa Madde jobbar där som hjälper
mig att få köpa plagg som de egentligen inte får sälja. Hihi.
Kontakter alltså. 

Den här västen hängde på en skyltdocka och fick egentligen inte säljas
förrän om aslänge. Men då ringde hon huvudkontoret och trixade lite så senare
samma eftermiddag var den min. Och hur snygg är den inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela