Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2012-05-02 09:32:08 i Allmänt

God morgon.

Ska snart gå ner på stan och köpa lite frukost,
har nämligen ingenting hemma. Älskar man inte
den känslan när man öppnar kylskåpet? 

Jag är fortfarande sjuk men lite bättre. Snorar
grönt/brunt ungefär 3 dl om dagen men annars
så är det inget fel. Är liksom pigg och så?

Wellwell. Ska jobba nu 11-17 och sen ikväll så
är det "Halv 8 hos Jeanette". Fullspäckad dag som
vanligt med andra ord. Vill ni veta nästa dag jag är
ledig nu? 12 Maj. Ha. Ha. Haa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela