Nelly Bokestig Engberg

söndags trams

Publicerad 2012-05-06 11:05:11 i Allmänt

God morgon.

Sitter och äter lite frukost innan jobbet.
Jag ska både jobba, rida och sola idag var
det tänkt men det sistnämnda tror jag att
jag får spara tills imorgon. 

Ville ju sola upp mig lite till Tunisien men
nu har jag varit sjuk sen förra torsdagen så
jag har inte kunnat göra det. Minns en gång
då jag gjorde det när jag var förkyld och ja,
det var inte det smartaste jag gjort om jag säger så.
Blev tusen gånger sämre och halsen blev typ ihop klistrad.

I övrigt så tittar jag på nyhetsmorgon, tycker
det är ganska mysigt att se på. Lyssnar egentligen
inte så mycket men det är en viss känsla ändå.
Just nu filmar de i Grekland, ni anar inte hur mycket
jag längtar dit. 25 augusti landar vi, jag och min fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela