Nelly Bokestig Engberg

svamlar

Publicerad 2012-05-29 22:29:16 i Allmänt

Jag är inne i en period just nu som jag inte riktigt kan beskriva.
Jag är så lycklig samtidigt som jag känner mig uttråkad.
Jag vill ha förändring, men jag vill inte förändra något. Jag vill
testa något nytt, vidga mina yver. Flytta? Köpa ny bil? Nytt jobb? 

Jag skulle så gärna vilja bo i Stockholm en period. Jag skulle så gärna vilja backpacka.
Jag vill åka till USA och jag vill öppna eget företag. Jag vill få motivation att träna
och jag vill att Johannes ska fria till mig. Ja ni hör ju. 20 år och motiverad på livet. 
Jag vill leva. Jag vill verkligen känna att jag lever, jag vill ha en storm i min trygga tillvaro
men inte en storm som sliter något i stycken. För jag vill ändå ha det precis som vanligt. Precis såhär.

Nu söker jag små kickar hela tiden. Men jag vill hitta något större än något som roar mig för dagen.
Jag vill ha ett livsprojekt. Något jag kan lägga ner min själ på. Jag vill inte vara uttråkad.
Man gör aldrig så dumma saker som då man är uttråkad.

Det är svårt att få ihop saker 2 och 2 när det ena utesluter det andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela