Nelly Bokestig Engberg

torsdag

Publicerad 2012-05-09 21:39:42 i Allmänt

Hallelå. 

Ni kan inte förstå hur trött jag är, trots att jag sovit middag.
Ska bara kolla på Djungelns Drottning nu och sen ska jag
sova. Har öppning 07.00 imorgon. 

Jobbade 07.30-17.00 idag. Det är 9½ timma. På ett dagis.
Har suttit ner i precis 30 minuter, på min rast. Annars har det
varit full rulle. Lagade världens godaste laxsoppa också till
lunchen. Förstår inte det där med att jag kan laga mat där på
dagis till C 30 personer men inte hemma? Förklara?

Åkte hem och sov lite, pussade på Johannes, åkte upp till stallet
och myste med Macke och så har jag packat resväskan.
Imorgon jobbar jag 15 timmar och på fredag 16 timmar. Sen åker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela