Nelly Bokestig Engberg

torsdag

Publicerad 2012-05-03 08:47:08 i Allmänt

God morgon.

Min sovmorgon höll ändå till 07.55 då jag
fick vakna upp av att det var näsblodvattenfall
ur min näsa. Det var bara in i duschen och låta
det rinna...

Idag så ska jag iväg på en liten träff kl. 13.00
och sen efter det kan jag äntligen berätta vad
det här handlar om!
Och ikväll blir det jobb 17-22, skulle egentligen
vara ledig och gå på sista "halv 8 hos mig" middagen
hos Elin men tyvärr... Jag får stå över. F*ck It.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela