Nelly Bokestig Engberg

dagboksinlägg

Publicerad 2012-09-13 21:12:52 i

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig igår.
Skulle ju till Ånge men precis då så ringer my partner in crime Elin
och vill att jag ska vikariera på hennes dagis. Självklart!
Jobbade 9 härliga dagistimmar och gosade på massa små barn ♥
 
Lovely. 
 
När jag kom hem så hade min fina sambo städat, dammsugit och skurat
och så stod han och gjorde hemlagade köttbullar till middag. 
Hur fin är han inte? Det var 3,5 år sedan vi träffades nu men fortfarande
så kan han få mitt hjärta att studsa. 
 
Hade myskväll hos Cassandra sedan och idag har jag varit med Dess
& Cassandra igen. Gått på stan, solat, käkat middag och slingat min utväxt.
Nyss varit på ett möte i Kommunhuset för oss timvikarier och nu har jag nyss
städat köket och sagit mig ner i soffan. 
 
Imorgon blir det dagis igen, Spelevinkeln, 7.30-16.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela