Nelly Bokestig Engberg

framtidslängtan

Publicerad 2012-09-18 11:23:21 i

Det finns ingenting som jag längtar efter så mycket som just framtiden just nu. 
 
Just nu är nästan alla mina vänner i stadiet där de
vill flytta, hitta nya jobb, resa, lära sig stå på egna ben.
 
Jag har också en dröm om att flytta till Stockholm,
bo i en liten kartong på 15 kvd för flera tusen kronor månaden med kläder som möbler.
 
Men det är inte det här jag längtar efter. Jag längtar efter att den
här tiden är förbi. Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag
längtar efter att jag och Johannes ska få våran första lilla bebis ♥
Det är rätt sjukt när man tänker på det. Det finns en liten människa
som jag älskar så mycket så det gör ont redan nu som inte en existerar. 
 
Jag känner mig nästan lite dum för jag borde inte längta efter det här nu. 
Jag borde vilja leva rövare och festa mer, bränna pengar på skit och köpa
kläder och skor på avbetalning. 
 
Jag vet att jag kommer vara ung och oansvarig i några år till men när
den tiden är förbi. Det är då det verkiga livet och den riktiga lyckan börjar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela