Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2012-09-17 10:49:09 i

Måndag morgon. Känns bättre att vakna idag kan jag säga
än var det gjorde igår. 
Dessan & Martina väckte mig, jag satt på golvet i köket med
täcke runt omkring mig och dom fick i princip mata mig med
ostkrokar och cocacola. Höjden av bakisheten är nådd. 

Nu ska jag alldeles strax möta upp mamma på stan för en lunch
och så ska jag gå på Telia och fråga om min mobil.
Min touch är inte att leka med. Den lever bokstavligen talat 
sitt eget lilla liv. Den kan ligga på bordet helt vanligt och gå
in på en massa appar helt av sig självt eller få för sig att ringa någon.
 
Helt normalt telefonbeteende. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela