Nelly Bokestig Engberg

skohyllor

Publicerad 2012-09-04 19:04:41 i I mina garderober





 
 
Byggt på lite extra skohyllor i garderoben. Jag behöver en större garderob.
Nästa lägenhet jag har ska jag ha en hel vägg. Jag vägrar att ha en "vanlig" garderob igen.
Jag ska ha ett helt rum. Jag behöver det. Jag mår bra då. 
 
Just nu ligger resten i lådor under sängen och i säckar nere i förrådet. Det är inte okej.
Jag var lite optimistisk och trodde att dessa hyllor skulle räcka. Haha. Har en till kvar men 
kläderna hänger över för mycket för att den ska göra sig bra. Well, jag är en bit på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela